Ultimat huvudvärk.

Jag gör Sofia stolt genom detta aktiva bloggande! Nu är det i varje fall ingen som kan klaga längre :)
För några minuter sen avslutade jag och Ida ett två timmar långt telefonsamtal då vi hunnit prata igenom det som är intressant att gå igenom! Och nu har jag huvudvärk för det är inte lite tankar och ilska och känslor och pirrighet och planering och oro och allt som vi har satt i fläktsystemet denna afton. Men jag måste medge att det var otroligt skönt att utbyta lite tankar och Ida tyckte likadant.. Jag misstänker att en man/kille/gosse/herre icke hade pallat fonprat i över 10 minuter, men är man tjej så är man(kvinna). Och planerar man stenhårt inför Kvinnofirandet så gör man :D Denna kväll kommer bli något galet och underbart! (:

Nu ska jag nog snart sova för allt detta tjejsnack har tagit ordentligt på krafterna. Har fortfarande inte bestämt om jag ska åka skidor eller icke. Får sova på saken.


Natti natti (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0