Lekande liv.

Här sitter jag, har ätit upp chokladen, värmer fötterna på ett så kallat värmeelement som är placerat strax bakom mina fossingar och ler så det står fint till! :)

Igårkväll höll Rebecka, br L och jag i musiken i skene kyrka och det gick nog ganska bra tror jag! :) Efter mässan fortsattes kvällen i prästgården och det skrattades något hysteriskt! Tjoho, sommarplanerna har börjat förstår ni! Vi kommer till dem sen så vi fortsätter med gårkvällen.. Det åktes hem i Hidlands buss efter väldiga besvär med inpackning. Den bussen, jag gillar den :) Kan också tillägga att jag fick en puss igår innan jag skulle lämna den. Ja minsann, jag fick en alldeles egen fanclub under kvällen. Hon delar mitt namn och heter Linnea.. Trevlans, det är inte alla dagar man blir uppmuntrad att skriva autografer minsann ;)

Imorse blev det dags att återigen dags att vidga vyerna.. Ja nu står mognad på listan hörrni! Vänster kvarter fram var det ja! Mitt framför alla konfirmander hamnade vi och blev till och med tagna för konfirmander, jag och Sofia alltså. Vi har då väl aldrig sett på maken! Men det var en trevlig timme. Vi hittade som vanligt på andrastämmor, tävlade om uppslagningar på kortast tid och var allmänt glada. Sen blev det konfirmandträff med fika, lekar, planering och annat. Det hela var great! Peos kamera var inte lika sammarbetsvillig som jag, konfirmanderna som var över 30 stycken lyckades vi få ner på golvet så alla såg ut som döda saker och det hela såg sannerligen skumt ut. Sen blev det glögg, disk, planering och ventilation för oss i köket som var Sofia, Ida, Johan L och jag. Efter typ 2 timmar stack konfirmanderna och vi åt varma mackor och pratade allmänt! Sen fastnade vi som alltid på Örby torg.. Det är liksom tradition nu för tiden, med gubben i fönstret och allt! Och här planeras.. Denna sommar, den kommer bli helt fantastisk!! Och så sjukt spontan så det finns knappt! hahaha helgalen, helt underbar och suveränt rolig! Det är orden för the summer of 2010! Oh, jag är taggad till tusen! :D

Nu ska jag snart äta i min ensamhet! :)
Tjilivippen och spana in min planerarkompis! :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0