Lycka! :)

Jag ska snart äta frukost & allt annat som hör morgonen till, men jag måste bara berätta!

För vet ni vad som hänt? Johojo, jag har fått ett kusinbarn igen! Igår kväll hände det om jag har förstått det hela rätt! :) Så därför kan jag numera räkna upp tre tösabiter som alla äger en stolt hm.. vad heter jag? :S typ mammas/pappas kusin.
I varje fall hade Kristina rätt när hon förra helgen sa att det var sista gången jag fick känna plutten inomhus så att säga. Alla är vi förväntansfulla (: Och magen lurade totalt alla. Verkligen alla gissade på en liten boy, men icke ;)

Nej nu måste jag nog tänka lite på att jag måste häva min tidsoptimisiska inställning!

Sen får ni också förstå varför jag inte skrev igår. Bloggen fungerade helt enkelt inte :S Tro mej, jag försökte :)
Och jag spelade igårkväll och det var så ragnars roligt och så grymt svårt, men här ska spelas! :D

Ni får en bild på kussebarn no.2 också, eftersom jag inte kan visa upp nya typen än :)



Massa kramar<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0