Kvinnan med jordens flyt! :)

Vilken dag! Det regnar & mitt humör är raka motsatsen! :)

Började denna måndag med att försova mej. Eller rättare sagt hade mobilen dött i natt och jag vaknade kvart i 9, en och en halv timme senare än vad det var tänkt. Alltså fick jag en biltur till skolan, skönt!

Väl där sjönk mitt mod och kraft. Det var dags för det omtalade mötet och jag bävade för resultatet och ett nytt sammanbrott. Men.. när spektaklet var över svävade jag på små moln av tacksamhet och lättnad. Och, jag fortsätter vara Gunillas "rumpedrá" till februari, med lite hospiteringar och grejer men ändå! Bönesvar på den, sannerligen! :)

Sista lektionen fick vi ta brodprover, vilket gick super~I like it! :) Här fick vi också resultat på hemtentan och prov, åh vilken lättnad det också var!

Och efter lite andra omtyckta resultat känner jag att Gud sitter i himlen och ler åt min glädje, han är allt bra han! Och det där regnet, jag ser det som ett alldeles eget konfettiregn (:

Ja, dagen är så bra att jag till och mer funderar på att baka och då.. DÅ har kvinnan här verkligen flyt! :)


En blandad kompott ren glädje :)<3































































Kärlek
Hanna


Kommentarer
Postat av: Viktoria

Åh Gleb...honom saknar jag.

2010-06-09 @ 14:26:58
URL: http://tostaredsgrillen.blogg.se/
Postat av: Hanna->Viktoria

Visst gör vi, visst gör vi :/

2010-06-11 @ 10:44:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0