Att frysa öronen av sej kan vara underbart..

..om sällskapet är det bästa! Vi hann runt halva Örby Elin och jag. Som vanligt skrattandes och ventilerandes och allmänt välmående :) Hon är fin den kvinnan och tänk så mycket hon betyder! Minns vi sommarens turne? playbacken som slutade i katastrof? vattenkrigen jag ägt sönder? alla galna kvällar på moppen? alla sena sommarpromenader och iskalla höstkvällar i vänåkras spår? underbara danser till helkonstiga rim? pulkaåkning i drivor? förtroeliga samtal kvinniskor emellan? storslagna planer? frisörlekandet som nästintill slutade i druknande? alla heltokiga tomteplaner och utklädnader? alla sjuka påhitt som knappt tål nämnas..jonte? och tomtandet på lärarfesten? maken jag la till Elins avslutningsfest som blev en flopp? Så mycket fantastiskt det finns att nämna! Ja Elin, hela du är underbar och en alldeles riktig ängel! :)

      

Sov gott i natt alla fina typer!
/Hanna


Kommentarer
Postat av: Elin

Nämen vad fint!

Jag tycker om dig väldigt mycket också, Hanna! Bara så att du vet! :D

Men den där bilden där jag har smink och uppsatt hår, skulle man möjligen kunna ta bort den bilden? Hahah! ;D

Ha det bäst underbara du!

2010-03-02 @ 19:58:44
Postat av: Hanna->Elin

Hahaha sicken förfärlig tur att det är ömsesidigt :)

Hahaha neeeej, det kan man inte.. Det är ju bildbeviset på maken.. :P



Detsamma kvinniska :)<3

2010-03-02 @ 21:47:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0