En dag så kanske..

..för det första jag hinner blogga. Sådana här dagar då man först går i skolan och sen direkt ut i hemtjänsten.. Då hinner man bara inte, och inte igår då Ruth gnagde på min axel, och inte i lördags då Sofia underhöll mej hela dan, och inte i fredags då jag skadade ryggen.. You name it.. Min lediga onsdag behövs för komplettering känner jag.
En annan vacker dag kanske jag behöver se en stor skräck i ögonen. Jag har ikväll konstaterat att Gunilla inte kan bli bjuden utan sin gubbe om jag någonsin är dum nog och går och gifter mej.. Oh my dear..! ;) Hahaha jag gillar hemtjänstens norra grupp i Örby :) Fina människor, som jag misstänker har mognat lite. Vilka bildbevis jag fått se idag... Du milde tid! ;)

Imorgon är det bäst att vara på plats klockan 8 så jag misstänker för allas bästa att det är bäst att sätta punkt här.
 God natt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0