God morgon :)

..säger jag halv 12.. Bra hanna, bra där!
Jag kommer i varje fall inte vara muttrande när jag börjar idag, och det är tipptopp! Nej för hörrni, jag är riktigt taggad på att jobba ikväll och jag sov kanongott efter all kalabalik igår och har nu duschat och satt i mej frukost för att inte glömma att jag har skrivit klart min samhällskunskap. Ja det där sistnämnda var kanske aningens omotiverat men jag var så illa tvungen att göra klart den nu. Och nu ligger den här fint bredvid mej, utskriven och redo att lämnas till Peter, good.

Nu tänkte jag försöka laga mat (jag lovar, det slutar med findus pyttipanna!), spela cello och sen tänkte jag kanske sätta mej med mitt album som jag glömt blort ett tag. Inte bra någonstans!


Hoppas ni alla får en strålande dag, för det tänkte jag ha! Snöbollskriget är ju utlovat och här har vi upprorsmakaren själv.. 

 
Hon är underbar! :)

Vi höres, pöss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0