Man lär sannerligen så länge man lever..

.. ja det har jag då verkligen fått klart för mej! Jag skrev i och för sej att jag inte skulle synas mer här denna tisdag men här är jag igen! :) Vilken kväll jag haft!! Visserligen utan Gunilla men Berit är inte helt fel hon heller! Och VAD jag har lärt mej mycket! Det är inte varje dag man känner att man underlättar för människor i sin omgivning men det känns oerhört skönt när man faktiskt är till hjälp och ja.. Jag kan inte släppa det, man lär verkligen så länge man lever! Tjenare, nu  börjar det likna ngt ;) Och icke att jag ångrar lärlingsvalet, aldrig! :D

Nehej, aftonen har verkligen tagit massa energi så nu ska jag fylla på förrådet var det tänkt. Mat, here I come!

/Kvinnan som är asnöjd med sitt gymnasieval :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0