Många snöbollar i luften!

Oh my dear vad jag inte har tid att sitta här, inte tid till det alls faktiskt!
Så det får gå assnabbt det här tänker jag!
Gårdagen var..hektisk! Först hade vi ju konfirmanderna med hajja och allt :) Sen satt Ida, sofia och jag i kiosken på innebandytuneringen och jag var även sjukvårdsansvarig men till min besvikelse fick jag inte agera inom detta område. Det var roliga timmar trots allt och skratten klingade mot kastrullen där körven badade. Jag gillade det iaf och tackar mina kollegor för niceiga timmar :)
Lördagens final var lovsångsmässan helt oövat och så men vi lever fortfarande allihop trots de incidenter som inträffade ;) Nej men helt ärligt, det var också super! (: Sen blev det kyrkfika och hem kom vi runt 23.. Alltså var jag hemifrån 9-23.. Lite väl mastigt kan man tycka! Och det var just därför jag behövde få sova ut imorse. Men det kändes inte riktigt bra för jag missade ju Gustafs söndagsskola, hoppas du förlåter mej!
Och oj vad bra denna söndag har varit! Helt fenomenalt roligt har jag haft! Jag fick en liten ide när jag satt hos moster och morbror. Jo men visst, Viktoria behöver säääkert en promenad! Och vad härligt det var!! Hon var helt imponerad över skaren "sandskåren" och sen gick vi.. 3 timmar blev det i friska luften och solen. Underbara timmar med välbehövlig ventilering (som Rickard iof idiotförklarade totalt), mängder skrattanfall och lite snygga stunders trippande i skogen. Det blev nog en 7 kilometers promenad och sen la jag mej och solade helt random ute på något vanligtvis obeträdligt place medan Viktoria förutspådde min framtid.. Och jag har redan glömt resultatet, men jag tror det var bra iaf! en annan rolig sak var när vi stod mitt ute på en åker och 2 rådjur sprang förbi. Utan att jag tänkte på det ploppade kommentaren ut "Oh my dee(a)r"! ;) Nej men helt ärligt.. Jag har haft vrölkul, ni vet.. Man glömmer tid och rum.. Kärlek på hög nivå! Vi skrattade så vi grät hela dan och konstaterade att våra sturdieår tillsammans kommer bli både katastrofala och helt galet roliga!! :D We like och I love kvinniskan<3

Nu tänkte jag gå och förbereda lite inför morgondagens party.. Hur jag nu ska orka med det, känns för tillfället jobbigt men det kommer bli super, det vet jag! :)

Så God Natt och till er brudar.. Tagga stenhårt! :D


Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0