Våren är här tror jag bestämt! :)

Efter 9 & ½ timmas sömn (störskönt) vaknade jag måttligt glad. Huvudet var bara en tung klump och jorden snurrade. Men jag kände ändå att jag ville till skolan och göra av mitt sveskaprov, vilket för övrigt gick super! :)
Linnéa allas vår läkare ställde sedan diagnos på mitt blodtryck "Hanna, du ser ut som ett lakan!" och så skickade töserna hem mej! Och det sa jag väl inte direkt nej till, för uschanamej vad jobbigt lågt mitt blodtryck var! Jag kollade bussar och naturligtvis passade ingen så jag traskade vackert på. Först till kinna och efter lite prat med en pråper och trevlig tant mitt på gatan (you name it, vad gör jag för fel?) pinnade jag på hem. Tiden det tog att gå var lite väl lång kanske. En och en halvtimme, men med några små inkik på vägen som sagt och sen var det otroligt skönt att bara gå där med solen i ansiktet och tänka för sej själv. Jag uppskattade alla 7-8 kilometer stenhårt. Mumma! Och sen kommer man hem och vet att alla andra är kvar i skolan på massa onödiga lektioner till 3. Jajamen och här är jag och funderar på att sätta mej ute i en solstol med täcke och bok. Låter det inte mysigt kanske? Jag vet att du är avundsjuk! :)

Ikväll blir det antagligen kinna en sväng iaf, vi ska känna av stämningen så att säga ;)


Ha en superfredag! (:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0