En solig söndag :)

Det är precis vad detta är! I like!

Jag måste definitivt bli bättre på att blogga, detta är urkasst! Men så har jag också en del på schemat. Vi gör som vanligt och kör en snabbgenomgång.

I torsdags hade jag mkt trevligt i skolan med min käraste Viktoria Andersson. Hon är bra hon! :) Sen började jag cykla hemmåt, men det dröjde inte länge innan jag blev stoppad av Anna Ericsson, Felicia Wallerdal och två till. Så blev det att vi promenerade till Örby, vilket tog cirkus en och en halv timme och mycket fick jag veta under tiden ;) Under kvällen tänkte jag pluggat, men det var så mycket mer roligt att prata med Jennifer och smida planer så jag valde det istället!

I fredags slapp jag de två sista lektionerna i skolan, jag övningskörde till hajom istället. Där fick jag byta bil och snart var Kammarstråket på väg. Efter en ganska seg men rolig bilfärd var vi framme på stuterit där vi bodde. Ribbingstorp var ett riktigt mysigt place, Christina och Ida var helt till sej över de prickiga lakanen men de var snabbt tvugna att glömma dem. Vi fick mat och vi bröt ihop av skratt. Till en början med anledning, efter ett tag utan anledning.. ;)
När vi hade ätit klart åkte vi iväg till konserthuset där jag genast började må dåligt. Våra platser var alldeles för högt upp för att min mage skulle låta bli att göra ont. I andra akten blev det bättre då jag och Elin försökte sova.

Igår spelade vi i princip hela dagen. Sture dök upp till vår(min) stora glädje, Simon var också med förresten. Nåväl, gårdagen var rolig med vagnsrace, hajja och diverse slagsmål. Hemresan var också riktigt roligt, tyckte i varje fall kvinnorna i baksätet. Sture och Simon var nog inte lika entusiastiska åt våra sånger och samtalsämnen.

Efter 3 minuter hemma bar det iväg igen. Denna gång till kalas i Kinna för Oscar, David och Jakob vilket var riktigt trevligt, trots att vi 3 som var där och halvt spelat armarna av oss var jättetrötta. Men verkligen en nice kväll :)

Idag har jag släpat mej till kyrkan med lågt blodtryck och sen varit i skogen. Rättare sagt satt jag på furets ett par timmar och skrev en text till nästa nummer av rfk. Mysigt med citronfjärilar, tanter med gåstavar och allt :)


Nu sätter vi stopp här och tackar helgens rumskompisar Christina & Ida, helgens favoritkompis Sture och alla andra som vill ha tack för någonting :)


/Hanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0