Nej hörrdu, vi sover en stund!

Ooh my dear! Mitt huvud håller på att ramla av.
Någon är trött på riktigt..

Måndagen innehöll nog inte något märkvärdigt egentligen. Jag körde i massa rödljus och tro det eller ej, livet fortsätter! Härligt att känna att det går framåt i varje fall! :)

Igår hade vi konsert och det gick bedrövligt. Ur min synvinkel i varje fall. Tur att det finns folk som gör en glad igen :) Måste bara nämna att Andreas var sjukt duktig, riktig glädje det!

Idag har vi skrivit NP matte och där sötter vi punkt om det, tack! Sen när jag jobbade satt jag uppkrupen i soffan och inlindad i en filt och sen sa Berit att det var helt ok om jag ville sova en stund. Man tackar! :) Och ännu bättre, hon säger inget till Gunilla! ;)

Nu som sagt håller mitt huvud på att ramla av så jag tänkte sova en stund.

Jag ser att allt du vill
är att sova ännu en stund till.
Lilla vän, hur är det fatt?
Jag ger en order, god natt!

/Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0