Det osar glädje, det doftar vår! :)

Snarare sommar kanske..! Nu snackar vi skulle jag säga! :)
Påskfinal idag alltså, ett lov till ända.. Helt sjukt! Nåväl, likt solen leker livet & allt går fortare än rymdskeppen tror jag bestämt! Just nu sitter jag och redigerar bilder från gårdagens barnfotografering & jag tror aldrig jag varit mer nöjd med fotoresultat~fantastiskt roligt, dock kommer jag spara dem till familjerna så det blir inga drivor kort från det här! Men eftersom min blogg brukar präglas av foton så försöker jag hitta lite annan vårglädje att slänga upp! Förresten passar jag på att säga tack för alla grattissms, som jag har fått men inte kunnat se ;) Tack! :)



Stora kramar
Hanna (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0