Ett par dagar senare..

Oerhört imponerad är jag för tillfället av dem som hinner få vardagen att gå runt, samtidigt som de bloggar järnet!

Veckan har gått utan bloggande för min del, jag ber om ursäkt, men jag har pysslat med viktigare saker!
Som t.ex. att ligga & prata med Viktoria mitt i natten, träffa de vrölgoa konfabruttorna, pinas i skolan, satt sprutt på stålar och kanske framför allt: blivit en fri kvinna! :)

I onsdags var den stora dagen inne & nu finns alltså varken gummiband eller räls i min mun! :) Äntligen är ordet och jag tackar för att vårt 10-månaders förhållande nu är till ända. Jag har också konstaterat hur lena tänder är & vilken plats det där stålet tog innan, helt sjukt, men vilken obeskrivlig befrielse! :D

Något annat efterlängtat är den nya helgen i och med att jag fortfarande känner av förra helgens jobb i form av trötthet. Ikväll blir det KU i Kinna antagligen, sen sover jag i Tostared för att imorgon rulla iväg mot..? I vilket fall som helst på den årliga Släkt & vännerresan. Och på söndag ska jag antagligen träffa Sture en stund :)

Alla andra som flyttar runt lite tänder brukar ha värsta dokumentationen av det, men icke jag. Så tyvärr, det kommer inte laddas upp groteska för & efterbilder här ;) inte sådana ialla fall. Ska se om jag hittar något foto där det syns hur gluggen & allt var en del av mej förut. Någon efterbild har jag inte ens tagit än, så den får vi se när den ploppar upp ;)



Det är bara 1 år sen..?! Helt sjukt!!

Trevlig helg!
/Hanna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0