Full rulle, igen.

Hej på er, mina massor läsare :)

Och förlåt för min dåliga uppdatering. Det blir så när man dels jobbar & sen samtidigt börjar skolan (nej, jag ser inte framemot att jobba hela helgen!), men det ska nog gå det också.

Onödig information är att jag är trött, lyssnar på ljuvlig musik som får mej att le ända från hjärteroten & att jag just övervunnit timmars kamp mot fuji & fått iväg en order på 922 sommarfoton, om jag minns rätt! :)

En av mina närmaste vänner sitter just nu & bombaderar min fb-chatt & jag bara inser hur bra han & alla andra härliga tjommar är!
Så ikväll tackar jag lite särskilt för Andreas, en fantastisk snubbe jag hängt ihop med alla år sen jag föddes. Han utstrålar en trygghet som inte många lyckas med & får en att må bra, även om han nu sitter bakom en dator 3 mil bort.. Ja, helt ärligt, i många stunder är han räddningen. Vi tackar alltså the man upstairs för att han skapar sådana superduperbra krabelurer! :)

Just ikväll har han alltså just räddat dagen, skönt! En sanslöst fin människa!

(Riktigt gamla bilder har jag inte tillgång till just nu, men en annan dag kanske ni får en glimt)



















Natti natti
/Hanna :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0