Goodnight sweetheart well it's time to go..

.. Badambadidam, goodnight sweetheart well it's time to go.. Badiambadidam, I hate to leave you, I really most say.. So goodnight sweetheart goodnight..

Bah, jag är typ tröttast i världen. Jobbelijobbat igårkväll samt idag och tillbringat aftonen som förebedjare på lovsångsmässa i Skene. Det har varit en väldans bra kväll måste jag säga, att min gamla favoritlärare dessutom dök upp gjorde mej superglad :)

Det blev ingen Vrångö-fortsättning idag, men såsmåningom kommer den :) Dock inte imorgon för då pysslar jag med något helt annat. Mina 39 sjukt fula myggbett på benen är det största problemet jag har inför morgondagens stora happening. Och vad är det som ska hända? Mmm, jag är nästan sugen på att hålla det hemligt, fast tydligen är redan kärleksparet gifta så ja.. Imorgon är det tydligen bröllop igen. Kusin Henrik får då äntligen sin Rebecca.. Bilder får ni väl också se om ett par dagar :)

Nu till nagelmålning, kamerarensning & välförtjänt sömn!



Släkten som stadigt utökas..

Nattinatti
/Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0