2011 i bilder.

Jahapp, jag är fullt medveten om att det ännu är 2 dygn kvar på detta år, men eftersom det igår fanns cirkus 14800 (ja, du läste rätt) foton sparade från i år känner jag att det kommer finnas tillräckligt med material för detta blogginlägg ändå.

Tvåtusenelva, vad hände? Vart tog det vägen? Min dagbok är fullskriven av den oläsliga handstilen, men vittnar om att det varit ett sjukt innehållsrikt år. Ja, jag måste säga att det är ett av de bästa hitills! Det har hänt så mycket roligt & bra & jag mår som vanligt som en prinsessa, tacksam för allt det jag upplever & alla de underbaringar som omger mej! :)

Nej, ord är ju helt överflödiga när bilder är så mycket mer talande. Därför, en rejäler bildbomb från mitt 2011, håll i er! :)

Idag vill jag också ge mina varmaste bamsekramar till jordens mest älskade tvilling!


2011.. Jag saknar't redan!

/Hanna :)

Kommentarer
Postat av: Oscarn

Fick en känsla av att det var väldigt mycket sommar under tvåtusenelva! Sjukt fina bilder förresten Hanna :)

2011-12-30 @ 00:24:15
Postat av: Hanna-> Oscar! :)

Eller så är det under sommarn kameran är mest aktiv? Eller så är det växthuseffekten som gör att vi tror det är sommar året om? ;)

Tack annars, vi ses om typ en vecka?! :)

2011-12-31 @ 13:21:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0