Att våga är att vinna.

klok är jag idag! ;)

Gårdagen tänker jag nog inte ens nämna, den var katastrofal på alla håll & kanter, men den är glömd & begraven.

Däremot har jag precis kommit hem från jobbet där Rebecka & jag underhållit alla julfestdeltagarna. Jomen faktiskt, vi har faktiskt gjort precis det. Först kom Marks lucia på besök, jag fick en goskram av den mysiga Ingemar & blev alldeles nostalgisk då jag såg våra ljushållare & banden & allt. I miss it! De åkte i vilket fall som helst efter en kvart & då tog alltså Rebecka & jag över. Vi hade valt ut lite låtar en timme innan & tränat kan man väl då rakt inte påstå att vi hade gjort. Men, vad gjorde det? Visst, vi failade en del, men de gamla kramade oss & gav oss så otroligt mycket positiv feedback så det värmer i hjärteroten. Personligen växte jag också i eftermiddag. Aldrig hade jag föreställt mig att jag skulle våga sjunga O helga natt solo, än mindre spela Tomtarnas vaktparad. Men, jag gjorde det & det känns så bra, för jag besegrade mig själv. Jag trodde på mig själv & jag vågade. Nog tjatat om det, vi hade en riktigt trevlig eftermiddag & har till & med fått en egen spelning för ganska många människor låter det som. Ja, nu är vi tydligen sådana där snubbar som spelar en låt, drar ett par lustiga historier & sen musicerar lite till. Roligt värre! :)

Så, nu borde jag äta middag innan jag ska vara i Kinna om en kvart. Här skall övas inför morgondagens lovsångsmässa. Kom dit förresten, Kinnaborgs kapell kl 19. Blir vackert tror vi! :)
Dessutom ska jag vara barnvakt i afton, spännande fart i livet minsann!

Dessutom delar jag med mig av min kusins fb-status som jag tyckte var bra:
Dagens tes: Det är modigare att säga nej än att hoppa fallskärm. Det är tuffare att ta konflikter än att bestiga en bergstopp. Det krävs mer guts för att säga sitt hjärtas mening än för att köra i 200 kilometer i timmen. Do we agree?




Today I'm the winner!
/Hanna :)

Kommentarer
Postat av: Jessica

Fin bild hanna :)

2011-12-08 @ 18:30:31
URL: http://jessicasofiaa.blogg.se/
Postat av: Christina

Heja dig!! KRAM :)

2011-12-08 @ 18:51:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0