En ursäkt åt folket.

Nu är det som så. En död blogg betyder en aktiv Hanna, and that's it!

Egentligen har jag kanske inte mer uppbokat än andra veckor, men det går ändå i ett & bloggen hamnar i skymundan. Förlåt, förlåt!

Vad gör jag kan man då fråga sig? Oj, om jag ändå hade svar. Kvällarna har hitills denna veckan ägnats åt livsnödvändiga saker som pluggande, städande, cellospelande, mässbesökande, pratande, lite till pluggande & framförallt glöggdrickande! Nej, jag har mycket omkring mig, men bra mår jag så det är lugnt & så småningom blir här väl fart på bloggen igen.

Vad gäller bloggandet måste jag för övrigt tillägga att jag själv är ganska imponerad över mina relativt goda aktivitet på denna rosa sida sen jag började om på nytt i juli. Det har gått mycket bättre än jag någonsin vågat hoppats på & numera tycker jag ju till och med att det är lite roligt! :)

Idag är det för övrigt första december vilket innebär att mina kära kusin Helena fyller 25 & Fialottans & min julkalender har dragit igång. Glöm för allt i världen inte att följa den!

Igår utökades släkten också, ja sanna mina ord, ännu ett mirakel är här! En liten lillasyster till Ruth, mysigt värre! :)


Kusinbarn är pluttar vi gillar!

/Hanna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0