It's christmas & that's amazing!

Alltså, jag blir tokig! Vi har lov. Lov. Lov. Jullov!! Det är.. en obeskrivlig känsla!

Aldrig förr har vi varit så värda ett lov tror jag, det är en enorm lättnad & vi kunde lämna skolan med gott samvete efter gårdagens provresultat. Ultimat lovstart! :)

Gårdagen blev lång, väldigt lång. Till att börja med skrev vi ett såntdär fingerkrampsprov om thoraxskadorna & sen fortsatte dagen med mycket ilska bland oss 6 tjejer som var där. I tisdags hade 4 elever närvaro, det säger ju en del om orken det sista! ;)

Efter skolslut drog Andreas & jag till Göteborg, staden utan snö. Vi vandrade genom affär efter affär efter de sista julklapparna & var efter ett par timmar färdiga & jätteredo för Liseberg. En liten stund fick vi sällskap av bruttor från min klass, även kallade Frida, Julia, Rebecka & Johanna innan de dissade oss. Ni skulle sett hur folk kollade förresten, ett par minuter räknade vi innan vi gav upp, tydligen är det jätteudda med stora paket. Tillbaka i Kinna var vi runt halv 11, trötta efter en effektiv men rolig dag! Och julstämning.. Det fick vi! :)

En snabbis hann jag dessutom titta in på fisches julfest, men jag var lite sent ute..! Så glömde jag av att skolan inte var färdig så nattens sömn blev det inte så mycket med. Men, nu är det sannerligen jullov! Presenterar nog lite Mariellabilder här senare. För en gång skull känner jag verkligen att jag är så sjukt värd det. Åh, underbara lov!

Snart måste det för övrigt bli ändring på mitt fotande. Gårdagens skörd översteg inte ens 50 & när jag checkade förra årets Lisebergsfoton fanns där typ 600% fler, galet!


It's christmas & that's amazing. Så sant som det är sagt!

/Hanna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0