Minuter över..

..klockslaget som innebär att det är julafton!
Kära vänner, det är julafton. Vi tar det en gång till.. Det är julafton!

Mina ögonlock faller som hagelskurar för jag är helt dödstrött. Vaknade relativt tidigt idag för städning & har sedan spenderat 8 timmar i hemtjänst. Förvisso med Gunilla vilket var ett stort plus, annars var det en blåsig & regnig kväll som man egentligen borde ägnat på annat håll. Nåväl, jag klagar icke, för jag hann hem i tid till den traditionella dagen-före-gröten & har just nu avslutat en god stund i telefon med min underbara tvilling.

Om cirkus 6 timmar ska jag dessutom vara på plats på Kinnaborg för ännu en kär tradition ~ julaftonssången! Blir nog kanon om jag bara orkar upp. Därför ska jag sova nu, äntligen. Julafton alltså.. Nu är den här! :)


Sålänge.. God Jul!

/Hanna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0