The weekend.

Tjeanaere på er allesammans! :)

Hemskt vilken dålig aktivitet det har vart här på bloggen det senaste, men tyvärr har inte dygnet mer än 24 timmar..

Nåväl, helgen har vart hysteriskt intensiv men väldigt kanon. Vi tar en snabbgenomgång tycker jag, innan ögonlocken ska få stänga för dagen!

I fredags var jag först i skolan & gjorde absolut inget vettigt. Slutade som vanligt 10.30, okej, fredagar är supervettiga! ;) Sen hade jag en kvalitétsdag med Andreas tills Ku. Kyrkans ungdom, vilken fantastisk uppfinning by the way! Fredagen var alltså bortadag 07.40-23.00. Inte så hälsosamt för kroppen, men för själen! Oj, djupt!

Så blev det gårdag, alltså lördag & jag sov ut innan det bar iväg ner till Kinna på hejdåpartaj för våra kära vänner Oscar & David. Massor av folk, blandad musik, mycket glögg, värme i mängder, en gossjuk Nelly, inspelning av julkalender, talhållande, skratt, regning promenad & ett stort lass med vänner! Det var en fin kväll vill jag lova & klockan 2 kunde jag slockna utan en rad mer i dagboken!

Tyvärr blev jag väckt allenast 4 & ½ timma senare & kom hem för cirkus en timma sen. Mitt cellosolo i förmiddags gick mycket bättre efter att jag stämde det stora instrumentet! Sen har dagen verkligen varit kvalitét med Sara & det behövde vi minsann. Lugnt & kalasfint!

Min helg har alltså varit alldeles utmärkt, men nu är jag trött & en aning orolig för hur kommande vecka ska bli, kalendern är redan ganska full men jag hoppas att den blir minst lika bra som denna har varit!

Ni får ett par foton från igår, varav jag är oskyldig till hälften cirkus!


Vänner är dunderbraiga att ha! :)
/Hanna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0