Äkta vuxenliv..

Käre världars, idag har jag konstaterat hur grymt stor jag har blivit.. För ett par timmar sen betalade jag en klädorder på internet med egen dosa och egna koder och ja ni vet säkert..! Det gjorde inte jag! ;)
Haha nej, jag bara tänkte lite & insåg att jag är vårdnadshavare åt mej själv, faktiskt har ett eget litet rosa i plånboken, räknar ner de 6 veckorna tills tandställningen tas bort & sen så jobbar jag verkligen. Fast problemet är det att jag är inte så vuxen trots att jag ska vara det ;)
Så min poäng är att jag är ganska jätteliten trots allt, men eftersom jag borde vara så grymt myndig tänkte jag faktiskt ta tag i min blogg (var god läs de 5 sista orden igen..) & kanske korta ner inläggen men göra dem fler.. Det tyckte i varje fall jag lät mycket moget ;)
Välkomna att följa mej, denna (o)mogna kvinna som satsar på att i varje fall försöka växa upp..

***

Ja.. så långt kom jag igår innan min aftonsplaner ändrades och jag sprang iförd alladinbralls ner till kinna för att ta en buss till göteborg, hämta en bil, lita på tekiniken & åka fel, hamnade i kungsbacka, hittade massa folk och damp slutligen ner på en orange stol på u-oas. Där tillbringades alltså kvällen & det var bättre än att blogga, tro mej ;) Jobbigare var det idag då man skulle upp och jobba efter 4 timmars sömn. Men det är en helt annan histora.. :)
Så, än en gång ~ Välkomna att följa mej! (:






See ya!
/Hanna






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0