Sömnskola nästa!

Nu är det sannerligen tid att sjunga goder afton! :)

Natten till idag somnade jag runt kl 5 och väcktes 7.02 av min far som undrade varför inte jag stuckit till jobbet.. Nej, grunna på det du ;)

En 7 minuters sen ankomst blev det & jobbet gick vansinnigt vackert, i varje fall om du frågar frisören med mannen som heter Bruno eller mej! :P

Strax efter final bar det av mot Östra Frölunda där eftermiddagen & kvällen tillbringats under härliga former! Bildskörden slutar på 400 foton & eftersom mina ögonlock ständigt hotar med att slänga sej ner i ren protest tänker jag att bildbomben kommer först imorgon. Jag vet någon som vill sova!

För övrigt är nog bebissniff något av det mest fantastiska man kan uppleva, det finns liksom inte ord..! :)

Dagarna framöver gäller det att vara sjukligt effektiv. Sova var det nu ja!



Sweet dreams! :)
/Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0