Adde 20 år!

God morgon mina damer & herrar :)

Visst är det underbart när man kan sova ut efter en trevlig afton/natt! Och visst är det alldeles fantastiskt att vi har kvinnor som Kicki som byter turer för sin kollega! (:

Igår firades Andreas 20 år på jorden vilket var väldigt trevligt! :) Ja, därav gårdagens uteblivna blogginlägg. Sist jag skrev hade jag massor att göra, & som oprofesionell presentinslagare tog det sin lilla stund kan jag lova ;) Men färdigt blev det & kalaset bjöd på upplevelser..

Det hälldes vin över Johan, hittades linslock i sopor, lästes rim som inte var rim, snyftades till tal & vi hade allmänt en fin sommarafton! Dessutom fick jag fram kameran och Gustaf & jag exprimenterade lite så jag tänker att ni får er ett smakprov! ;)





Have a nice day! :)
/Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0