I know you can feel it.

Kära bloggläsare! Roligt att se hur flitigt ni uppdaterar! :)

Nu är det lite kris i mitt liv vill jag lova, jag är totalt understimulerad på den sociala fronten. Hela veckan har jag bara träffat min familj, inte för att det är något fel på det, men jag är van vid massor olika folk! Så smått börjar jag ändå inse att jag nog behöver vila upp mej innan jag an dra igång igen.

Det där teaterspelet blev det inget med, & ingen skola heller för den delen. Förvisso har jag varit uppe det mesta av dagarna sen i tisdags, men förkyldningen har bara blivit värre & jag är allmänt skruttig. Dessutom har värken förflyttats till öron & hals, det är jättehemskt att svälja för att nämna något. Och nosen, den är tät som isolering! Nåväl, jag ska inte klaga, det finns många som har det värre, men nu när det där stora julklappsprojektet är klart börjar det bli lite långtråkigt att inte orka göra något!

Jo, förresten, jag ska visst göra något, alldeles strax ska jag kila iväg till frissan. Yey, social kontakt! ;)



Whenever You want me, I'll be there.
Whenever You need me, I'll be near.

/Hanna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0