Ovan där.

2 veckor till första advent hörrni. Galet & alldeles underbart! :)

Just nu borde jag egentligen plaska i Tranemo badhus, men ibland får man prioritera lite. Gårdagen ägnades åtmindstone på konfirmandlägret, & jag gillar supermycket! Vi räknar med att gruppen tycker vi är konstiga tills Vrångö, men det var roligt ändå, kanske ännu lite skojsigare just därför. Dagen var fin, massor skratt, kalasbra vänner, kall skog, bra lördagsaktivitet! Bilder utlovas inom snar framtid från en kanondag! :)

Imorse hade jag ställt larm 08.30 men kom inte upp innan en timme senare. Helt totalt utslagen var jag. Strax efter 1 i natt när Sofia & jag hade pratat i timmar insåg jag att Sofia pratat med en kvinna som sov den senare delen av samtalet. Faktum är att jag inte har en aning om vad hon sa det sista.. Oavsett så är hon så bra att det inte går att förklara med ord!

Upp till körkan vandrade Elin & jag, lite sena, men i helt okej tid. 3-familjers dopet höll på att göra oss alldeles skrattsjuka i vår bänk, men det gick. Efter gudstjänsten skulle vi upp i tornet, oavsett höjdskräck. Men det var inte alls lika farligt som jag hade föreställt mig. Knappt 50 meter var det, fast många trappor, fin utsikt & vänner som slår det mesta! :) Så nu har vi alltså varit ända uppe där korset ska stå sedan, once in a lifetime! Fast vi funderar på att klättra upp & fota en soluppgång någon dag, det hade vart fräckt!

Vad dagen mer kommer innehålla är lite oklart ännu. Närmast i tid ska jag äta, sova middag lockar sen & eventuellt funderar jag på en promenad ner till Kinna på lägeravslutning i kyrkan där. Hade vart mysigt!


Att sjunga Ovan där med dessa läckerbitar är rent fantastiskt!

/Hanna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0