En stor dos nostalgi.

I flera dagar har jag tänk att bloggen kallar, men jag har inte haft tid tyvärr.. Men nu är det ett par minuter tills jag ska vara på jobbet så då hinner jag väl med en lite update! :)

Det ser ut som att jag senast skrev i torsdags så vi får väl börja där. I ett par månader är vi nu lediga på torsdagar, det är rena drömmen! Så i torsdags pluggade jag en drös, var på anhörigdagen tillsammans med Olivia & råkade ut för något jag inte uppskattade. Min mor vill nämligen inte gifta bort mej riktigt än! ;)

Helgen har gått förskräckligt fort, med massor finfina grejer! Den började med ett par kvalitétstimmar på ett berg & en hög andra konstiga ställen. Fialotta & jag firade vår 1-årsdag ensamma & hade det vrölmysigt! :)
Ku följde efter detta & det var precis så härligt som det brukar. Det är något speciellt med den där gemenskapen som man inte hittar vartsomhelst. Superduperfint!!

Så kom gårdagen & vi var mer taggade än någonsin då vi anlände till markbladet för årets luciauttagning. Tyvärr var det inget populärt påhitt & det blev inte alls någon rolig återförening som vi hade sett framemot. Men vi gräver inte ner oss för det, även om vi i framtiden bojkottar Lions!
Kvällen blev så mycket bättre på Letebo med mängder folk på ungdomsdagen. Nicole & jag träffade 5 väldigt stora & respektingivande älgar på lite för nära håll kanske, men otroligt mäktigt var det & vi var glada att de efter en stund lunkade iväg så vi kunde andas igen! ;) Lovsångstimmarna på kvällen var riktigt härliga!

Så nu ska jag som sagt snart jobba, med huvudet fullt av nya idéer. Ja, det blir nog en spännande fortsättning på hösten skulle jag tro! :)

Det slog mej för ett par dagar sen att jag aldrig bloggredovisade vår lusseperiod & eftersom vi är en aning(eller två, minst!) besvikna på lussegubbarna plockar jag fram våra minnen som är oslagbara. Det är helt enkelt dags att i bilder visa Marks Luciatrupp 2010, ett gäng som slog allt & var de mest stolliga töser Lions träffat på. Vi hade vansinnigt roligt & hade gärna gjort om konceptet, men bara med vårt gäng naturligtvis! :) Ja, ibland saknar jag den perioden jättemycket.. Det kan inte förstås om man inte upplevt det, något av det bästa jag gjort i mitt liv! Nu till ett par bilder ~ We are all the winners!

Lussegänget 2010 ~ Vi var oslagbara! :)
/Hanna :)

Kommentarer
Postat av: Jonna

åhh, massa kärlek!! <3

2011-10-09 @ 15:52:19
URL: http://jonnabjarneteg.spotlife.se
Postat av: Hanna->Jonna :)

Visst saknar man det en hel massa? :(<3

2011-10-09 @ 22:03:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0