Hanna Håller Hög Hastighet.

Hade min kropp fått bestämma så hade jag slaggat hårt nu. Men nej, diktaturen inom mej säger ifrån & jag håller mej vaken ett par timmar ytterligare.

Denna helg, vilken fart.. Tur att det är skola imorgon! 

Fredagkvällen som var obestämd förra gången bloggen besöktes blev en grym kväll! Först slogs det in paket i en källare & sen besöktes Kinna Ku cirkus trekvart. Tvillingen blev putt på mej & jag tar på mej all skuld. I och med mitt snabba besök på detta place känner jag att något saknats i helgen - Kinna Ku!
Nåväl, festen fortsatte borta i storstade "Freschla" med 3 snygga brudar, fondue & ostbricka som jag knappt klarade av att kolla på. Tacka vet jag hushållsosten! Det var i vilket fall som helst en mycket mysig tillställning fylld av skratt & allmänt tjöt. (Olivias hund är för övrigt ingen hund. "Stora hundar är jag van vid" tänkte jag, pyttsan, Balder är en häst!)
Sist men inte minst tillbringades ytterligare 45 minuter på Ku, fast denna gång i Skene. Vi fick säga hejdå till Gustaf som åker till Peru imorgon. Inte roligt! Framåt 2 kunde jag låta ögonlocken trilla för dagen.

Uppe med tuppen var vi igår, Julia, Rebecka & jag. 1 & ½ timmes intensivt arbete med att lägga iordning alla kläder till swoppingen gjorde oss helt slut redan innan evenemanget började. I vilket fall som helst blev det superbra, barnen på Haiti kommer bli glada, våra våffelstekare var kalas & folket nöjda! Dessutom står 11 fullproppade kassar med kläder i vår källare & väntar på nya ägare i "ostasien"! ;)
Direkt efter hemkomst igår fick mitt tunga huvud ställa om sig på maskerad i Kinna för Anna som fyllde 18 i veckan. Mycket folk överallt vill jag lova! Det var otroligt skönt att sova framåt midnatt efter att jag släppt av Hanna i den snygga dräkten! :)

Så nu inväntar jag nästa kalas. Två Anna-kalas på en helg. Den ena på 18 år- men med gäster som spelade 3-åringar. Den andra fyller 5 & där är vi alla i normalålder. Detta människosläkte.. By the way har jag hunnit med ett kyrkobesök idag, det kryllade bokstavligt talat av barn i alla de storlekar & ibland önskade jag nästan att det var jag som sprang i gången & lekte kurragömma.

Lite bilder av det som varit hitills av helgen kanske? Vi remixar´t tycker jag! :)




Ha en härlig söndag alles!
/Hanna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0