Med sprakande färger..

Så finns det en barnsång som går.. Det passar ju utmärkt nu när jag sitter & lyssnar på Hillsong Kids! ;)

Helgen har som vanligt varit så som den inte borde. Eller jo, i mina ögon, alltså-aktiv!

Fredagen spenderades på Ku efter Elins & min fotorunda som ni snart får veta mer om! :) Jaqueline & jag hade yoghurtpicknick i Owes gång i varje fall & det vill jag lova var supermys! :)

I lördags fyllde vi ju som ni antagligen redan sett 1 år, Sofia & jag! Vi genomgick vår första kris & firade ute i Horred på Fischedag, men ska uppvakta oss mer rejält senare i veckan. På Letebo var det mycket trevligt i varje fall! :)

Så igår spelades det i körka & trombonisten & cellisten bytte stämmor i all hemlighet! Vi firade(?) sen att min Morfar skulle fyllt jämnt. Han var en filur jag aldrig hann träffa, men han var tydligen väldigt lugn & harmonisk, så vi kanske hade kompletterat varandra finfint! ;) "Familjen" på cirkus 30 pers hade som vanligt roligt & det skrattades hysteriskt då tröttheten tog över!

Så nu tar jag det lite lugnt efter skolan, men tänker snart sätta igång att bocka av min hemskans långa plugglista. Det tog för övrigt en halvtimme att åka hem idag, men min lärare & jag slog våra kloka hjärnor ihop, så det var ganska trevligt det också! 

Dessutom tänker jag nu presentera en väldigt trevlig fredagsaktivitet. Ibland får vi för oss att besöka min garderob för att se om vi hittar något passande att vara kreativa med, & vi hittar alltid på något!
Följande behövs: En Elin & en Hanna, 2 kameror, 1 solnedgång, 1 stativ, 2 goa humör, åkrar med sticksiga taggar, en drös ideér, 1 svullen mage att leka gravid med, bönder som kollar konstigt, 1 fjärrkontroll att bli arg på, gödsel att bli rädd för, 1 jullåt att sjunga & hemskt mycket kvinnlig kreativitet! :) Såhär kan det sluta..


Fyll inte Livet med dagar. Fyll dagarna med Liv!
/Hanna :)

Kommentarer
Postat av: Sofia bud

Vilka superhärliga bilder! :D

2011-10-03 @ 18:52:22
Postat av: hanna-> Sofia Bud?! ;)

Tack, vad roligt att du tycker det! :) Men vilken Sofia är detta? ;)

2011-10-03 @ 18:55:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0