Our Love Story.

Goder afton! :)
Här sitter jag med stelfrusna fingrar efter en lång, härlig Elinpromenad i den kyliga men vackra oktobersolen, fantastiskt fint! :)

Det är torsdag, vilket innebär..? Mhm, lugn & ro! 2 arbeten  har jag hunnit skicka iväg, pratat med Pallis & anmält mej till Transtrand 2012 om det nu blir av. Vad jag ska ägna min kväll åt? Jo, det ska jag berätta. Först ska jag ladda ner ett program & sen ska jag för första gången i mitt liv sätta ihop en fotobok - vansinnigt mysig uppfinning! Temat på den har jag dock inte bestämt ännu, det kan bli precis vad som helst, lite spänning i vardagen får man väl ha!

Har jag förresten sagt att jag kanske åker till Brasilien om ett år eller så? Tja, men varför inte.. Just nu verkar jag vara öppen för det mesta & det skrämmer mej en smula om jag ska vara ärlig..!

Nu till fotoboken, men först en förklaring till den diffusa rubriken. Det handlar om ingen mindre än morgondagens födelsedagsbarn! Om jag minns rätt har jag redan skrivit lite om vårt firande i fredags. 1-åringar brukar ju gå till fotografen, men eftersom ingen sa till oss att göra det fick vi föreviga vår födelsedag alldeles ensamma, & det vill jag lova var både fruktansvärt pinsamt, men också väldigt roligt!
Ps. Det är fanta vi dricker! Ds. ;)


Vi får se när vi hörs nästa gång, för säkerhets skull önskar jag er en trevlig helg redan nu!
/Hanna :)

Kommentarer
Postat av: Elin

Hanna! Har du fått din självutlösare?! :D

2011-10-13 @ 21:50:37
URL: http://elinleandersson.blogg.se/
Postat av: Hanna-> Elin :)

Hajjemensan, det har jag! :D Även den ett irritationsmoment, teknik alltså..! ;)

2011-10-14 @ 12:51:18
URL: http://hannapeterssooon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0