Trotsig unge i nattlinne..

.. är precis vad jag är! Inte en såndär tjurig lillskit som bara skriker & ska ha sin vilja igenom, nej, jag bara sitter här nyvaken & vill verkligen inte plugga. Idag finns det tyvärr inga valmöjligheter.

Vad ni än gör, läs aldrig, aldrig någonsin 1984! Det är nog den i särklass sämsta bok jag läst, & jag förstår fortfarande nästintill ingenting. Huabananas.

Klockan 15 ska jag infinna mej på jobbet om ni inte redan uppfattat det. Just nu kan jag väl inte påstå att det klingar så vackert, men det blir vad man gör det till, så jag tänker ha roligt i varje fall! :)

Förresten hittade Jessika & jag ett utmärkt skåp att ha picknick under igår, & Mariella & jag visste knappt vart vi skulle ta vägen då vi bubblade av skratt som vi för allt i världen inte kunde låta flyga fritt. Om jag inte har sagt det innan.. Jag har så vansinnigt fina vänner som jag inte kan tacka nog för!

Vår swoppinginlämning igår.. Ehum, den var trevlig! ;) Julia var tyvärr tvungen att lämna oss efter en stund, men Rebecka & jag satt kvar till halv 11, åt dagens uteblivna middag & pratade massa fint. Det var supermysigt! :)

Nu till boken, tvivale me som folk säger "hemma" i småland! :)

Om man kan göra det roligt att tvätta håret, vad kan inte lite fantasi förvandla tråkigheter då? :)






















I miss it and I miss You a lot!
/Hanna :)

Kommentarer
Postat av: Jessica Larsson

Åh haha dom här gammla bilderna :) kul att se!



Och lycka till med plugget :) kram

2011-10-20 @ 18:17:40
Postat av: Hanna-> Jessica! :)

Haha visst var det alldeles superroligt?! :D



Ses imorgon min vän, kramkalas<3

2011-10-20 @ 21:48:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0