En sommar att minnas!

Nu kan man sannerligen säga att det drar ihop sig.. För allt möjligt, kanske främst för alla helgens happenings men också för en sammanfattning av sommaren kanske?

Vi hade genrep inför konfirmationen igår. Det tog nästan 7 timmar. 7 timmar. Mhmm, gissa om vi var i princip döende då det framåt 9 äntligen var dags för cheeseburgerparty i sakristian. Klockan var nästan halv 11 då jag var hemma och kunde slänga mitt tunga huvud på de mjuka kuddarna och känna paniken växa. Personligen ska jag imorgon läsa 2 texter, en från läktaren som "A voice from nothing" & en framifrån, samt sjunga duett med Andreas. Okej, det kommer gå bra, men andas ut kan nog ingen göra innan det är över..

Sommaren i sin helhet har jag ju alldeles glömt av att sammanfatta här. Så varför inte göra det nu?
Alldeles nyss upptäckte jag att denna årstid är förbi för 2011, vart tog tiden vägen?

Den största delen av sommaren ägnades åt jobb i Örby hemtjänst - alltså bilkörande, radiolyssnande, flummande med 4 härliga sommarvikariekollegor: Kicki, Gustaf, Johan & Andreas.. Och ett & annat hembesök naturligtvis ;)

Detta arbete varvades med sol & bad, midsommar & mys, kalas av olika slag & tjejkvällar, Enköping & Vimmerby, vinbär & jordgubbar, student & bröllop, planering & spontanitet..

Det känns lättare att presentera det hela i bilder, go for it :)



En liten, liten glimt från min sommar! :)

Skänk oss gärna en tanke imorgon, det är mycket som ska fungera :)
/Hanna (:

Kommentarer
Postat av: nelly

Vill så gärna kommentera något superfyndigt och smart, men det blir istället ett gilla.

2011-09-09 @ 16:13:11
Postat av: Hanna-> Nelly :)

Det blir så bra, så bra med ett gilla vännen :) Vi syns om en stund!!<3

2011-09-09 @ 16:16:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0