Konfirmation 2011 ~ Mattis kalas :)

Tjosan igen :)

Sen sist har jag försett med mej en stor kopp rykande, gräddig blåbärssoppa, pratat med Christina i sydafrika & satt på Lasse Stefanz julalbum. Livet är på topp kära vänner! :)

Innan glömde jag nämna att vi idag beställt våra studentmössor, märkligt! Det känns som de grå håren uppstår snabbare än beräknat nu.. Vi hinner ju inte med alls längre. Det märks verkligen att folk växer, se bara på Matthias här nedanför.. Helt otroligt vilken utveckling på bara ett par månader, min fina lillebror :)

Som tidigare skrivet bör ni hålla utkik efter ännu ett inlägg från detta kalas, men här kommer i varje fall min version av det. Tyvärr upptäckte jag att jag inte alls knäppt tillräckligt med foton, tur att någon annan gjort det åt mej ;)

Mattis konfirmationskalas var väldigt trevligt måste jag tillägga. Nyhages släktpartyn är förvisso alltid det, fantastiskt mysiga människor de där typerna :)


Än en gång Grattis till Matthias!
/Hanna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0