Back to (sw)eden.

Kära vänner, god morgon! :)

Något av det värsta jag vet är när någon knepig tjomme ringer & väcker en när man sover som bäst. Det hände mig för en stund sen & jag har gett upp hoppet om att somna om!

Anledningen till att jag behövt den där sömnen är att det blev sent igår. Jo förstår ni, Oscar, Nelly & jag var igårkväll/inatt & hämtade hem Andreas då Elida anlände till Göteborg. Nu har vi saknat honom nästan tre månader så det var minsann i sista sekund! Det var kallt (iskallt), mörkt & mysigt, we like! :)

Så nu är jag vaken efter cirkus 5 timmars sömn & har egentligen ett riktigt måste idag - skriva nationellt muntligt framträdande som ska hållas imorgon, hur svårt kan det vara..? ;)

Vår extremebastu igår var förresten rolig även om det var tio mycket trötta kvinnor som lämnade honung & annat gosigt efter sig!

Hoppas du som läser detta får en fantastisk dag! Nu är Andreas äntligen hemma!


.. Och så här bra är det!

/Hanna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0