Because I don't understand.

Nu har det hänt igen! Hemska Hannaväckare, de vet inte vad de gör..

Alltså sitter jag redan & äter frukost, trots min lediga dag, det är tragiskt! Eventuellt kan jag gå med på att det var bra för dagens upplägg. Jag tänkte vara sjukligt effektiv, men även hitta på roligheter. Det blir nog bra!

Inatt då jag skulle skriva ner hela påsklovets innehåll i dagboken drog jag slutsatsen att ni bloggläsare får vara till största del ovetande om vad som hänt mig hitills i april. Det kallas integritet?
I vilket fall som helst kan jag avslöja lite grann. Många timmar har spenderats på att elda & limma-sketans student, fotat, jag har blivit förföljd av en polis på självaste påskafton (ja, på riktigt!), jobbat alldeles tillräckligt, sprungit som en gris för att fly tankar, dansat glädjedans genom halva Kinna mitt i natten, haft ont, insett vilka vänner som jag felprioriterat-åt båda håll, chillat med min härliga släkt, varit ledsen, träffat fantastiskt lägerfolk, skrattat tills tårarna runnit & magen krampat, tänkt, besökt kyrkogården, skrivit diverse skolarbeten & planerat inför en förhoppningsvis perfekt sommar! You name it, det har varit en blandad tid, jag är inte alls så öppen som alla tror?!

Nu tänkte jag skriva ett brännskadearbete, ett smärtarbete, ett talmanus, ett örtarbete, fixa inför projektredovisning, ringa två tandläkare (vem vill vara hos tandläkarn kl 8 på sin studentdag?) & sen ska jag göra något roligt! :)

Idag bjussar jag på ett par av gårdagens foton på två av mina fina vänner som jag tyvärr prioriterat helt fel. Jag tackar Gud för att de är helt underbara mot mig ändå! :)




Äkta tacksamhet!
/Hanna :)


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Min mage :O >.< ^^,

2012-04-17 @ 10:47:59
URL: http://paintsommar.blogg.se/
Postat av: Hanna-> Rebecka :)

Vi är så fjantiga så, alla 3! ;)

2012-04-17 @ 13:26:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0