Give me joy in my heart.

Just nu passar den där gamla barnlåten så bra, olja & glädje & flux & hux! :)

Fredagen den 27 april 2012.. Hojojoj.. Till att börja med var bortadagen 7.40-00.30, bara det är ju galet! Nåväl, skoldagen var trevlig som alltid på fredagar. Lite betygsamtal & sen var den veckan slut (vill bara meddela att jag inte haft någon egen-studie-dag denna veckan, tufft!). Ute i solen väntade Systra mi med gul bil, hungrig mage & viktigt brev! Vi landade först på Skrädderiet ett par timmar, sen var vi på väg att hamna på begravning, valde istället glass & affärskik innan vi våldgästade Cicci halva eftermiddagen för att sen dra vidare för kvalitetstid med Jenny i Kinna. Därifrån joinade min tvilling & vi for alive till Sätila för Ku. Det var Pamela Sjödin Campell som stod för pratet, fantastiska människa! Jag är vansinnigt imponerad av den kvinnan!! Ungefär så, såg dagen ut. Vi skrattade & tjötade & hade det allmänt underbart! Min syster är så fin & snäll! :)

Dagens planering är att först komma ur pyjamasen, sen joinar jag Mor på shopping i götet & sen får vi väl se vad som händer. Imorgon blir det antagligen en tripp till Malmö, I know that it's crazy, men det hade nog suttit fint! ;)
Jo, det var så sant. Ikväll tänkte Rebecka & jag göra slag i saken. Nu gör vi skolrevolt, det känns bra!


Give us oil in our lamps, keep us burning.

/Hanna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0