Hanna, 83 år gammal.

Blurk, blurk! :)

Vilken värld vi lever i! Idag har jag kört bil drygt 43 mil i två etapper. Raktigenom galet. Det har hängts med tre fina typer vid namn Jessika, Daniel & Johan. Plus några till.. Nu är jag dock helt vansinnigt trött & behöver egentligen dra täcket över huvudet i många timmar. Först måste jag bara sätta ihop en powerpoint & ett bildspel, samt tänka ut vad jag ska säga på morgondagens projekarbetsredovisning.. Mycket bra planering att sitta med ikväll?!

Jo, det var så sant. Idag har jag testat hur det känns att vara dement på riktigt. Det var en läskig känsla.



Att bli gammal är bara ett steg i livet?

/Hanna :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0