If it feels good..?

Åh, nu sitter jag & ler! :)

Inatt sov jag inte en blund, det var ungefär som när jag hade min uppkörning för cirkus ett år sen. Jag var inte nervös, bara sömnlös & i natt var det något i hästväg tråkigt så jag målade naglar, lyssnade på musik & spelade spel när klockan blev halv 5 & framåt.

Sen var det dags. Alltså, jag kanske är provocerande, men jag ville verkligen prestera med starka känslor. Det var inte alls jobbigt & det gick över förväntan kanonbra. Fantastiskt skönt att vara klar nu & känslor blev det! :) Härligt att vara igenom kursen, & speciellt skönt att ha nått dit man vill. Retorikkursen är då sannerligen inget jag ångrar, & roligt har vi haft! Och abort, det tåls att prata om! :)

Nästa feta glädjesmäll kom just nu. För ett par dagar sen hittade jag studentklänningen jag verkligen vill ha (jo, jag vet att jag redan köpt en poteniell som hänger & väntar i garderoben, men den är jättejättekort..). Dessvärre fanns den där önskade som minst i storlek 38. Gissa om jag var arg? Men, nu, helt plötsligt idag.. Fanns den där, bara att klicka hem i helt rätt size. Om jag blev glader? Oh dear, ja!!

För ganska exakt 19 år sen hade jag det riktigt, riktigt jobbigt. Tur är väl det att jag inte minns, mina päron däremot..! Det är väl bara att gratulera dem till 19-årigt föräldraskap antar jag! ;)

Nu ska jag öppna Gudmors present som ser ut att vara helt i Hannasmak minsann! :)



It's a good friday, my day.

/Hanna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0