Kärleksbevis.

Go kväll! :)

Om fem minuter ska jag telefontjöta med Fialotta, men innan det tänkte jag snabbuppdatera. Gårdagen var kalas, kalas, kalas! Precis som jag misstänkte! :)

Väl på jobbet imorse fick jag förlänga arbetspasset halvt ofrivilligt. Summan av kardemumman blev dryga nio hemtjänsttimmar, det rullade fint. Väl hemma slocknade jag efter nattens på tok för minimumsömn, & väcktes av ett hemskt dånande & en inramlande Jakob som trodde jag var död. Där ser man! ;) I vilket fall som helst hade ett par fina kussar & mostrar & morbröder anlänt. Det blev en härlig kväll, jag diggar min släkt skarpt! :)

Förresten så fick jag igår en present utöver det vanliga. Visserligen kanske jag inte lider någon brist på halsband, men det här var något alldeles extra. Det värmde mitt hjärta oändligt & var den mest behövliga present jag fått någonsin tror jag faktiskt. Ett äkta kärleksbevis & jag vill tacka för det, Du anar inte vad det betydde! :)



I needed it! Thank You from the bottom of my heart!

/Hanna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0