Nu kan jag sova gott..

.. för nu kom Pappa äntligen hem från det där franska riket! :)

Schletenheten från igår uppenbarade sig i skolan idag, men jag har då sannerligen haft en äkta livskvalitetskväll nere i Kinna. Otroligt behövligt & skönt för både kropp & själ! :)

Nu börjar nervositeten komma krypande. Tyvärr kan jag inte längre påstå att jag aldrig drabbas av nerver, inför morgondagens stora happening är jag faktiskt lite pirrig. Anledningen är antagligen mitt ämne & att hela kursbetyget i retorik avgörs imorgon?! Varenda ord kan jag nu utantill & jag vet exakt i vilken sekund den kanske på gränsen magstarka filmen ska klickas av. Aldrig någonsin har jag varit så fokuserad på att göra bra ifrån mig, det är liksom imorgon eller aldrig.
Nu är det upp till bevis, jag ska visa vad jag kan
.


Dags att sova, sen ta ett djupt andetag & göra det allra bästa jag kan!

/Hanna :)

Kommentarer
Postat av: Twillinguisos

Gillar bilden! Och dig såklart!<3

2012-04-21 @ 17:59:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0