Oops, I did it again..

.. varför? Don't ask me, it just happened..

Kort & gott, Rebecka drog med mej ut för att göra Kinna osäkert. Dessvärre tvivlade jag på att det skulle fungera, men jodå.. Nu har jag satt sprutt på massa riksdaler igen & fyllt på min redan överfulla garderob. Eh, man skulle nog kunna kalla det tröstshopping, det var förskräckligt skönt & precis vad vi behövde! Hon är så fin, lilla Rebecka! :) Vi har en stor, fet hemlighet som vi går omkring med, inom en snar framtid blir den offentlig, men inte innan vi säkrat omständigheterna. Åh, vad vi är busiga! ;)

Idag vill jag också passa på att tacka er alla som på olika sätt förgyllde min födelsedag! För alla sms & telefonsamtal, brev & fb-meddelanden, presenter & blogginlägg, nallar & blommor, för kramar & skrattanfall. Tack vänner, ni är så värdefulla & fina, & jag är verkligen tacksam för er! :)
Till största del var dagen fin med trevligt folk, men stundvis var den riktigt jobbig också. Det är mycket just nu, jag erkänner det & hoppas att allt snart återgår till det normala. Men, jag väljer att minnas guldstunderna, så får det bli! :)

Om ett par timmar drar vi iväg ett stort, gott gäng till en liten kyrka någonstans. Glime-of-Grace-konsert denna dag, mumma! Det blir en kalasbra kväll skulle jag tro! Desto mindre pepp kommer det vara att gå upp klockan 6 imorgon för jobb, men det tar vi då.


Tiden går så våldsamt fort. Jag hänger inte med.

/Hanna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0