Right time, right place.

Så heter låten jag borde suttit & njutit av live just nu i Malmö. Ibland blir livet inte som man tänkt sig..!

Gårdagen blev intensiv & jag förbrukade alldeles för mycket pengar som vanligt. Det är smått skrämmande, jag inser att det är ett problem, faktiskt. Efter att mamma & jag dratt igenom hela nordstan landade vi tillsammans med pappsen hos moster. Nästan direkt somnade jag ihopkrupen som en bebis i mammas knä, ja, så trött var jag.

Nu skulle jag alltså varit i Malmö med Isak, Daniel & Elias, men strax före 12 blev jag akutinkallad till hemtjänst, Oh happy day. Idag var det inte alls roligt att dra dit, men då Gabriella & jag tankade för tredje gången insåg jag att det inte var så dumt ändå. Vi skrattade tills tårarna rann. Kvällen blir bra den också. Först får jag besök av Christina & sen gör Rebecka & jag det där vi skulle gjort igår..! ;)

Ibland blir livet alltså inte vad man tänkt. Personligen tycker jag det är väldigt skönt att veta att jag inte behöver bekymra mig för någonting, det finns en annan som har kontroll över vad som händer mig. I talk about the man upstairs.

På tal om något helt annat slog det mig nyss att jag hemskt gärna skulle vilja gifta mig med Emil i Lönneberga! Livet hade varit spännande jämt?! Ja, han vore en fil filur att dela livet med! :)



God is here, and He wants to bless you!

/Hanna :)

Kommentarer
Postat av: Christina

Hojoj vilka bilder hörru! :D

2012-05-02 @ 19:18:02
Postat av: Christina

och hon till vänster på nästan alla bilder -vilken kvinna! :D

2012-05-02 @ 19:19:04
Postat av: Christina

hahahaha!! Jag menade ju såklart hon till höger, donk!

2012-05-02 @ 19:19:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0