Glädjetjut!

Tillåt mig vara glad. Tillåt mig blogga. Tillåt mig delge er dagens lyckosamma budskap..
 
.. Hemtjänstsäsongen 2012 är avslutad. Den är ett minne blott. Den är historia.
 
Om det känns bra? Eh ja! Ikväll när jag dockade ut min penna & det stod "arbetspassets längd 13 h 46 min" drog jag en suck av lättnad. Förvisso tror jag att min hemtjänsthistoria inte är färdigskriven riktigt ännu, men om jag inte vill behöver jag aldrig mer återvända & det är en befrielse. Jessika & jag skapade vår egen final i form av glädjedans runt Örbys dagcentral, vi tjöt & skrattade om vartannat. Otroligt glada över målgång båda två! :)
 
Iiiiih, nu är jag fri ett par dagar! :)
 
 
By the way är ordentliga blogginlägg på gång. Ikväll är första gången jag rört en dator sen i torsdags, så späckade har mina dagar varit!
 
 
 
/Vik 2, Hannabanana :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0