Etiopien ~ Äkta glädje.

Vilken rubrik, vilken kraft, vilken glädje! :)
 
Det är fredag, jag sitter & läser igenom instruktioner till nyårslägret & ska nog snart ta en tupplur. Efter det får det nog bli en rask promenix i kylan. Denna helg är min första på Strandhem på nio veckor så nu är det väl sannerligen på tiden! ;)
 
Men, före John Blund släpps in i rummet får ni ta del av en av mina favoriter i ordningen, nämligen äkta glädje! I Etiopien träffade jag inte en enda bitter människa, alla är glada jämt. Det är fantastiskt! Usch vad jag skulle vilja tillbaka, helst nu! Förhoppningsvis kommer den dagen också såsmåningom.. 
 
Här har ni i varje fall en del av mina favoritfoton från vår resa. Äkta glädje var orden..! :)
 
 
Oh happy day!
 
/Hanna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0