Etiopien ~ Från bilen.

God kväll & Gott nytt kyrkoår! :)
 
Hoppas Ni haft en härlig helg! För min del har den varit toppen & jag har för första gången i mitt liv besökt Kristianstad! Det gick att fira första advent i en annan kyrka än Örbys, trots att det aldrig tidigare hänt.. Gören portarna höga lyssnar jag på nu dock, ty den hade de inte på sin repertoar! ;)
 
Ikväll blir det en rejäl hög med afrikafoton. Då jag tittar på dem känns det så konstigt. Utanför mitt fönster gnistrar snön & jag fryser mer eller mindre hela tiden. Idag har det känts ganska bra att vara i Sverige, jag trivdes till & med riktigt bra i den "nya" kyrkan! Men så fort jag ser bilder på de där människorna som numera finns i mitt hjärta gör det ont igen. Åh, vad jag vill tillbaka!
 
Nåväl, nu ska ni få se på vyer fångade från bilen (de flesta i varje fall) & är de inte det så har de i vilket fall som helst anknytning till en bil! Det är svårt att fota i fart, men samtidigt väldigt roligt, åtminstone om du frågar mej. Mycket av "afrika" såg vi just från bilarna, & i dem trivdes jag toppenfint, trots att vi förmodligen spenderade flera dygn sammanlagt i dem. Därför blev det några minnen i kameran..
 


Etiopien ~ Helt klart värt ett besök!
 
/Hanna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0