God natt!

Hej igen alla läsande typer! :)
 
Nu är jag tillbaka i Skåne efter en högst intensiv helg hemma. Egentligen skulle jag återvänt redan igårkväll, men det satte snön stopp för. Inte för att det gjorde mig så mycket..! ;)
 
Den där snön har varit till nytta på fler områden under helgen. Bland annat till att mula Gustaf med. Under krigets gång var jag ganska, nej, väldigt överlägsen. Men, efter att slaget var avklarat tog grabben till våld & vipps var även jag en snöfilur. Så det kan gå..! ;)
 
 
Dags att önska er en söt sömn!
 
/Hanna :)

Kommentarer
Postat av: Tore Svensson Örby

Ja, det var väl det jag tänkte! Vi har ju bara för några veckorna sedan varit med om samma sak på olympiastadion i Berlin . Det svenska landslaget vände överlägsen tysk ledning (4-0)till (4-4).
Hanna! Du skrev inget resultat. Men av den sista bilden att döma ser det ut som 4-4, när kriget var över även här. Man ser ju också mycket tydligt på bilden att alla tänderna är kvar. Jag är så glad och tacksam för det!! Hälsa Gustaf

2012-12-11 @ 12:39:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0