Så stolt att jag saknar ord.

Det har hänt igen. Jag bad, men tvivlade. 
 
Chansen såg så liten ut. Av mellan 200 & 300 skulle 20 plockas ut. De 20 skulle få ett lyckligt besked. Och jag fick en vän som grät i telefon.
 
Idag är dagen, dagen då Elin fick veta att hon är en av de tjugo som inom ett par år har titeln yrkespilot. Jag finner idag inga lämpliga ord för hur vansinnigt stolt jag är över en av de bästa vännerna i hela världshistorian!
 
Gud, han gjorde det igen. Överbevisade oss. Tänk att vi får leva i det. På fredag, då ska Elin få kramar som heter duga!
 
 
Elin, jag är våldsamt stolt & glad över dig!
 
/Hanna :)
 

Kommentarer
Postat av: Elin

Hanna!!!!!!!!! På fredag är det PARTY! :D Du är SÅ välkommen hem kära vän! :D
MEGAKRAM!!!!!!!! :D

2012-12-17 @ 23:28:31
URL: http://elinleandersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0