What about now?

Det är sällan min hjärna tänker så värst mycket..
 
..men just nu gör den det & det tycker jag är lite påfrestande. Idag har jag stått längst fram i Örby kyrka & sjungit, det var hemskt längesen sist! Nåväl, Mamma & jag har sen haft en lugn eftermiddag & snackat i timmar, gött
 
I övermorgon börjar ett stort nyårsläger här & jag har fått i uppgift att vara ledare. Det känns tyvärr allt annat än bekvämt. Därför försöker jag fylla tiden innan så jag slipper tänka på det. Imorgon blir det dietistbesök, shopping med Elin & förmodligen en fantastisk afton! Nice! :)
 
Nu ska jag dricka kaffe innan det blir en välbehövlig kväll med världens bästa brudar. Åh, så underbart! 
 
 

"There is nothing to fear, for I am right beside you."

 

/Hanna :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0