En myndiér till skaran!

Cyberspace & alla dess invånare ~ God kväll! :)

Gårdagen blev som misstänkt grym! Oplanerad shopping, välsmakande smoothies & oslagbart sällskap! Behövliga, fina timmar. Sådana värmer mitt hjärta! :)
Ku besöktes också, två stycken till & med.. Yes, så blev det!

Idag har jag jobbat & jag var värd vartenda öre! Aldrig varit med om något liknande! Okej, okej, flexibilitet är något man måste vara beredd på, men idag..! Det var spännande, utvecklande & det gick skitbra! Efter jobbet har jag chillat, tatt en go joggingtur, spelat spel & bara "mösat".
Vädret idag förresten, wow, nu snackar vi aprilfeelings! I skogen behöver man dessutom inte vara rädd för att slå ihjäl sig! Underbart! :)

Anledningen till dagens skriveri är att jag vill sända världens största Grattiskramar till en fantastisk flicka. Hon är min kusin & hon har delat allt med mig i exakt 18 år idag. Sara är äntligen myndig & det med den äran! Hon är värd alla tårtor & congrazmess man kan tänka sig. Den bruden är något utöver det vanliga, hon är min äldsta bästis & hon går inte att beskriva med ord.. Pussar i drösar till henne! :)


She's amazing & She deserves a big congratulation!

/Hanna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0